تبریک عید ماهی پت
دسته بندی محصولات:

معرفی برندهای معتبر محصولات آکواریوم:

Hailea 

یکی از نکاتی که علاقمندان به دنیای آکواریوم باید بدانند ،آشنایی با برندهای معتبر  و با کیفیت در زمینه تولید تجهیزات و محصولات آکواریوم است.

زیرا یک خرید نامناسب می تواند راه اندازی و نگهداری از آکواریوم را برای شما به تجربه ای تلخ مبدل نماید و در مقابل یک خرید آگاهانه هم موفقیت را برای شما به همراه خواهد داشت و هم از حیث هزینه و زمان پیش خواهید بود.

بنابراین بر آن شدیم تا با معرفی برندهای معتبر دنیای آکواریوم گامی مفید در جهت آشنایی شما عزیزان برداریم.همچنین همواره سعی خواهیم داشت تا در آکواریوم کالا نیز اینگونه محصولات با کیفیت و شناخته شده را عرضه نماییم  تا تجربه ی شیرینی از خرید از فروشگاه ما برای شما به یادگار بماند. 

برند Hailea 

این برند یکی از معتبر ترین و خوشنامترین برندها و شرکتهای چینی در بازار آکواریومهای آماده و تجهیزات برقی آکواریوم است که محصولات متنوعی تولید می نماید و تقریبا در بازار ایران نیز بخوبی یافت می شود و از سال 1989 فعالیت خود را آغاز نموده است ودر برخی محصولات از تکنولوژی آلمان بهره می گیرد.

از محصولات این شرکت می توان به آکواریومهای آماده ،انواع پمپ هوای خانگی و سالنی،فیلترهای تصفیه ی آب، واتر پمپ و… اشاره نمود.کیفیت  و مواد اولیه ی مناسب استفاده شده در ساخت محصولات این شرکت به همراه دوام و طول عمر مناسب  و زیبایی برخی از ویژگیهای محصولات تولیدی شرکت haileaاست.

یکی از محبوبترین محصولات این شرکت پمپهای هوای خانگی آن است که دارای قابلیتهای منحصر بخود می باشند .از جمله می توان به صدای تولیدی و لرزش بسیار کم ،قابلیت کنترل میزان هوادهی توسط یک ولوم چرخشی البته در برخی مدلها و همچنین ارایه یک جفت لاستیک سوپاپ یدکی اصلی در داخل بسته بندی پمپها اشاره نمود.

این لاستیکهای سوپاپ بدلیل ساختار اینگونه پمپها مرتبا در حال ارتجاع بوده و دارای  عمر مشخصی هستند و پس از پاره شدن معمولا لاستیک یدکی مناسب آنها در بازار براحتی یافت نمی شود اما این شرکت با ارایه یک جفت لاستیک سوپاپ یدکی به همراه پمپها عملا عمر این محصولات را دو برابر نموده است و از این حیث صرفه اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

قیمت پمپهای هوای haileaدر مقایسه با سایر برندها ی میان رده کمی گران به نظر می رسد اما توجه به قدرت،صدا و لرزش کم،زیبایی و طراحی مناسب در کنار طول عمر و ارایه یک جفت لاستیک سوپاپ یدکی اصلی توجیه مناسبی برای قیمت این محصولات به شمار می آید.

علاوه بر اینکه موارد خرابی و نقص در میان محصولات این شرکت بسیار محدود و نادر به چشم می خورد و این مورد نیز خود دلیلی منطقی برای اعتماد مشتریان و خرید محصولات این شرکت می باشد. 

در حال حاضر پمپهای  هوا ی سری Hailea ACO-5500  شامل: مدلهای 5503/5504/5505   بصورت تست  و پلمپ شده در فروشگاه آکواریوم کالا آماده عرضه و در دسترس شما عزیزان قرار داردکه از طریق لینکهای زیر می توانید به  آنها دسترسی داشته باشید. 

Hailea ACO-5503
Hailea ACO-5504
Hailea ACO-5505

همچنین پمپهای سالنی این شرکت نیز که در دو نوع پمپ پیستونی(مرکزی) و نوع توربینی  تولید می شوند،از کیفیت،قدرت و طول عمر بسیار مناسبی برخوردار بوده .

همواره یکی از اولین انتخابهای پرورش دهندگان  و سالن داران در حوضه ماهیان زینتی بشمار می آیند که دارای تنوع بسیار بالایی نیز بوده و نیاز هر سطحی از کار را پوشش می دهند. 

اشتراک گزاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

مطالب مرتبط